vineri, 5 septembrie 2014

Dorinte si buline

Din nou, din nou in "my one true love, Cluj Napoca". 

Se tot zice mereu ca atunci cand esti fericit si te simti foarte bine, uiti sa faci fotografii. Nu prea stiu ce sa zic despre asta, mie nu mi se intampla, eu imortalizez o gramada de momente, pana cand memoria telefonului sau cea a camerei foto incepe sa urle de saturatie, atunci zambeste butonul de delete, pe care il absolut urasc! Imi plac toate fotografiile, nu vreau sa sterg nimic niciodata, de gandul ca poate vreodata voi putea folosi acea fotografie la ceva - rar chiar ajung sa "o folosesc", dar fie -. E frumos sa ai fotografi, e frumos sa rasfoiesti amintiri cu ajutorul lor, sa retraiesti clipe si sentimente intregi. De ce nu ai face fotografii cand esti foarte fericit, cand te simti foarte bine? Acelea sunt cele mai frumoase clipe ale vietii si uneori din cauza stresului cotidian, sau pur si simplu a unei memorii slabe uitam de ele. Uitam ca am fost candva fericiti si ajungem sa uitam cum sa fim fericiti din nou. Avem nevoie de fotografii pentru a citi instructiunile spre fericire.

Intr-o superba melodie de la Ed Sheeran este un vers care spune "the worst things in life come free to us", prea adevarat! E un pic absurd si ironic, dar, din nou, e prea adevarat. Trebuie sa lupti pentru fericire, pentru ca nefericirea vine singura.
Si atunci, FACETI FOTOGRAFII LA FERICIRE!!! Pozati-va dorintele, iubirile, zambetele! Eu mi-am fotografiat pana si bulinele de pe fusta, pentru ca erau dragute. Cine ma cunoaste cu adevarat - nu prea multi oameni - stie ca pe mine ma fac foarteee fericita baloanele de sapun. Sunt perfect innebunita dupa ele! Iar aceasta fusta imi amintea de mine, intr-o zi de duminica petrecuta in Baile Felix, cand am reusit sa consum un tub intreg de baloane de sapun. A fost una din cele mai frumoase zile .
Mai vreau zile ca acelea, mai vreau zile ca aceasta in care am facut aceste fotografii. Mai vreau zile ca acelea din New York, in care ma plimbam zilnic prin Central Park. Mai vreau zile ca acelea cand eram in masina cu Miruna in drum spre Cluj si cantam Lana del Rey. Si cred ca voi mai vrea sa fiu blonda candva.

  
  

 Imi amintesc, ca intr-o zi mi-am propus sa scriu un "bucket list". Am deja o lista de acest gen, destul de definita, la mine-n cap, dar parca totul se materializeaza atunci cand e trecut pe foaie; mai ales ca mie-mi si place la nebunie sa scriu, dovada clara e acest blog. Cred ca intr-o zi chiar voi face aceasta lista, si-o voi afisa aici pe blog, pentru a fi in vazul lumii, si pentru a fi sigura ca nu dispare niciodata. Ceva o data pus pe internet, ramane acolo.

Enjoy my photos ! Enjoy your happiness !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu