duminică, 5 octombrie 2014

Incantaţii


Sincer, chiar nu vreau să trăiesc un basm. Chiar nu îl caut pe făt-frumos.
Şi ştiu că nu sunt singura în această situaţie. Mai ştiu şi că persoana pe care o iubeşti se poate trezi într-o dimineaţă şi să iubească pe altcineva, dar ca o bancnotă de 100 de dolari şi a doua zi va fi tot o bancnotă de 100 de dolari. Nu, nu intenţionez să reduc totul la lucruri materiale, nu sunt o fire pe atât de superficială pe cât par şi în nici un caz nu mi-aş vinde sufletul pentru bani. Mi-aş vinde, necondiţionat, sufletul pentru sinceritate, devotament şi încredere. Necondiţionat l-aş vinde pentru un sprijin moral, pentru o susţinere sentimentală pe termen lung. Nu mi-aş vinde sufletul diavolului, decât dacă acesta mi-ar promite fericirea tuturor oamenilor pe care îi iubesc.
Din aceste motive mă trezesc în dificultate atunci când încerc să-i explic câte unui băiat că nu sunt specială. Nu sunt cea mai frumoasă şi când îmi vezi ochii nu ţi se îmbunătăţeşte ziua. Nu sunt lumea şi nici nu o am la picioare. Vocea mea nu e muzică, iar râsul meu nu e cel mai drăgălas, la dracu' nici măcar zâmbetul nu mi-e magic.Nu. nu îţi poţi vedea copiii nenăscuţi în ochii mei. Nu sunt una la un milion, de altfel, nu sunt deloc diferită, crede-mă! Nu am un suflet mai mare decât altele şi nici păr mai strălucitor. 
Nu, nu vreau o relaţie decât dacă îmi poţi arăta ca nu toţi bărbaţii sunt la fel, iar această diferenţă chiar nu constă în grosimea portofelului. Nu, cuvintele tale nu înseamnă nimic pentru mine şi tot ce-mi promiţi mă astept să încalci până mâine. Nu, nu te cred, nu pot avea încredere în tine. Nu sunt singura pe care o vrei, aşa că nu mai spune asta.
Ştiţi ce sunt? Eu şi majoritatea fetelor de altfel? Suntem genul acele de fete pe care băieţii le cunosc cândva prea repede în viaţă şi nu ştiu ce să facă cu ele. Sunt genul acela de fete responsabile care ştiu să ofere multe şi se aşteaptă să primească aceleaşi lucruri înapoi. 
Nu, chiar nu vreau să trăiesc un basm. Vreau doar pe cineva care să mă vrea pentru ceea ce sunt şi să-mi facă inima să uite că a fost vreodată frântă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu