miercuri, 15 octombrie 2014

Octombrie, ce mai facem?

Scrisesem la un moment dat în postarea anterioară că am ştiu mereu că iubesc şi am ştiu mereu ce iubesc. Lăsaţi-mă să dezvolt un pic. Cred, cu desăvârşire că e foarte important ca entitate umană să ajungi să te cunoşti în toate profunzimiile şi nu sunt eu prima care crede asta, Socrate a fost. Marele Socrate, marele filosof care a trăit în Grecia antică. Deci, nu e vre-o noutate, nu e ceva inovator, e o zicală, o învăţătură de când lumea : " Cunoaşte-te pe tine însuţi". Trebuie să ştiţi mereu ce iubiţi. Eu iubesc toamna, cred că e anotimpul meu preferat. Îmi plac toate anotimpurile, primăvara e mereu proaspătă, mereu nouă şi pusă pe fapte, vara te schimbă, fiecare vară are povestea ei şi te schimbă, iarna e Crăciunul care, ei bine, e cea mai frumoasă sărbătoare, dar toamna, toamna e mai mult. Toamna e ca o doamnă ajunsă undeva la vârsta a doua care are multe să te înveţe. Toamna e caldă, chiar dacă se face frig, toamna vine cu o mare încărcătură de frunze şi culori şi nori. Şi te plouă şi ţi-e frig, şi doamne ce scurtă a fost vacanţa, sau concediu. Totuşi, sunt unele zile, când e soare! Te bate soarele! 
Ia-ţi o cafea şi bea-o cu doamna Toamnă! ... are multe să te înveţe














Şi ce mai fac eu toamna asta? 
Ei bine, în sfârşit e gata apartamentul meu şi ma voi muta #lamineacasa. 
În Cluj se desfasoara festivalul international de film de comedie COMEDY CLUJ. A început astăzi şi ţine până în data de 19 octombrie. Detalii despre program şi bilete găsiţi pe siteul oficial al festivalului. Dintre filmele care vor rula mi-ar plăcea mult să vad "Pot sa ma las când vreau", "Nunta toscană" şi probabil "Mâine, Bach"; acum rămâne de văzut la care ajung şi la care nu. 
În afară de Comedy Cluj, mâine seară Euphoria Music Hall îl au ca invitat pe Wilkinson şi DA! MERGEM! Îmi place mult de cei de la Euphoria, ştiu să creeze petreceri reuşite pe gustul tuturor, chiar şi al meu. 
La Teatrul Naţional am văzut că se va juca, din nou, piesa "Florenţa sunt eu", eu am văzut-o stagiunea trecută şi vreau să zic că am fost plăcut impresionată. Banii pe bilet au fost o investiţie bună, ca să zic aşa, deci vă recomand cu mare drag această piesă. Merită, merită, merită! Mie mi-ar fi plăcut enorm de mult să merg la premieră la "Mein Kampf", dar din nefericire nu am ajuns. Sperăm că se va juca şi luna viitoare.
Ah şi da, desigur, în data de 29 octombrie se va juca opera Madama Butterfly de Puccini. Opera mea preferată, pentru cei care încă nu ştiu asta. şi DA! MERG! Din nou... Unele lucruri îmi plac atât de mult încât nu mă pot opri să nu le văd din nou şi din nou şi din nou. 

OCTOMBRIE, luna mea preferată în Cluj Napoca!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu