sâmbătă, 30 august 2014

What about #alandalabythelake ?


De altfel acum scriu stand in pat, pentru ca nici cum nu reusesc sa ma ridic ca sa-mi incep ziua. A fost grozav aseara! Cel mai placut e sa vezi o atmosfera superba care a putut fi dobandita doar datorita unei organizari impecabile.
Party-ul a avut loc la foarte popularul, printre clujeni, Motel Gilau. Cei de la club Midi au amenajat toata curtea hotelului in asa fel incat totul sa fie la locul potrivit. Desigur dance floor-ul si pupitrul dj-ului erau in milocul actiunii, mai exact pe terasa restaurantului, pentru cunoscatori, iar food-court-ul era mult mai departe de aceasta zona de agitatie, si anume sub filigoria din spatele constructilor motelului. Dupa modelul aplicat si la Electric Castle, nu se cumparau bauturi sau mancare pe bani, ci pe tokens. Un token valora 5 lei si puteai sa achizitionezi cati doreai, toneta se tokens aflandu-se foarte aproape de poarta de acces. Sincer, mi se pare mult mai practica aceasta metoda contrar a celei traditionale cu banii, vorbind din punctul de vedere al clientului se economiseste foarte mult timp. Sincer, nu am stat la nici o coada toata seara, nici la baruri, nici la food.
Dar vorbind despre ce ne intereseaza cel mai mult, distractia a fost data la maxim. Muzica a fost chiar buna, spre surprinderea mea, iar oamenii foarte "faini" si "de gasca".
Singurul minus al noptii a fost frigul, erau undeva la 10 grade si chiar daca aveam 3 straturi de haine pe mine parca tot simteam cum imi ingheata parti ale corpului pe care nici macar nu stiam ca le am. Pe dance floor era ok de stat, pentru ca fiind mult oameni temperatura crestea. La fel si langa foc, locul unde am stat in ultima parte a serii.
Adevarul e ca a fost un alt eveniment de succes din Cluj, care mie personal mi-a placut in mod deosebit. Si nici macar nu sunt mare fan al acestui gen de muzica. Pe cine incerc sa pacalesc? Nu sunt deloc fan.
#alandalaevents, keep us posted cu viitoarele evenimente, ca mai venim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu